New you

Meeting

New you

Meeting

Taking this opportunity: CFD workshop


سلام به شما دوست خوبم

من به دلیل علاقه ای که به کارهای مدل سازی و شبیه سازی داشتم مدت ها در صدد فراگیری نرم افزارهای مربوط به این حوزه بودم از جمله فلوئنت و کامسول

خیلی زیاد سعی کردم از طریق آموزش های رایگان موجود در منابع مختلف اینترنتی و حتی مراجعه به گروه های مهندسی در دانشکده های مختلف جهت کمک گرفتن از اساتید دارای تخصص در این حوزه، نیاز خودم را برطرف کنم اما متاسفانه علی رغم اختصاص دادن زمان زیاد، نتوانستم آن طور که باید هدفم را پیش ببرم. بنابراین در جستجوی شرکت در کارگاه های آموزشی در این خصوص شدم که  موفق شدم چندین کلاس آزاد که توسط برخی شرکت های خصوصی در تهران برگزار می شد را شناسایی کنم. از آن جا که من مشهد ساکن بودم اما با این حال با عزم جزم طی یک برنامه ریزی تلاش کردم تا به تهران بروم


اما خبر خوب این جاست که قبل از حرکت من به سمت تهران، به طور کاملا اتفاقی پوستر برگزاری اولین کارگاه سی اف دی را در دانشگاه فردوسی مشهد دیدم و بنابراین در این کارگاه شرکت کردم. باید اعتراف کنم با این اینکه دو روز از صبح تا شب به صورت فشرده شرکت کردم که سختی های خودش را داشت اما نتایج آن فراتر از آنچه که پیش بینی می کردم بود در پایان این کارگاه حس آدم بینایی را داشتم که به تازگی از رنج های ناشی از نابینایی و ناتوانی رها شده بود.


این توضیحات را بدین جهت گفتم که به زودی فیلم این کارگاه را روی همین وب بارگذاری خواهم کرد تا دوستان عزیزی که مطمئن هستم که تعدادشان کم نیست و برای انجام پروژه های دانشگاهی نیاز به فراگیری کار با این نرم افزار را دارند  خیلی راحت و سریع بتوانند خودشان را بی نیاز کنند و در این حس خوب با هم شریک باشیم



شاد باشید و هدفمند




نظرات 1 + ارسال نظر
ستار چهارشنبه 30 خرداد 1397 ساعت 12:40

تشکر فراوان خانم دکتر

موفق باشید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.