New you

Meeting

New you

Meeting

A gust from Canada: McGill University

نظرات 3 + ارسال نظر
زری ادهم شنبه 22 اردیبهشت 1397 ساعت 09:10

عالی بود عزیزم مثل همیشه

سلام خانم مهندس عزیز
ممنون که از وب بازدید کردی

موفق باشی
چشم انتظار لحظه دیدار

Mina جمعه 21 اردیبهشت 1397 ساعت 15:33

Hi dear

May you let me know, where these activities will be held?

If I know I can decide better on them.

Thanks, in advance

Hi
Thank you for your comment
This is really what I am thinking
I am trying to find several universities or scientific centers for those
As soon as possible I will inform you
It would be my pleasure if you have some suggestions for me
Cheers

اکبر چمن ارا پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1397 ساعت 22:17

سلام
میشه لطفا پروفسور انگادی را برامون معرفی کنید؟ زمینه کاری ایشون و نحوه همکاری و ۰۰۰
شما فرمودید شرکت در ورک شاپها؟ اما ورک شاپی عنوان نشده
گواهی توسط کدام سازمان صادر می شود؟
چطور می توان همکاری فی مابین برقرار کرد؟ بودجه چطور تامین می شود؟
با تشکر

سلام
ممنون از سوالاتی که پرسیدید.
در رابطه با کلیه مواردی که عنوان کردید به طور مفصل در همین وب اطلاع رسانی خواهم کرد و جزییات در حال بررسی و آماده سازی می باشد.
هدف از پست حاضر، یک اطلاعیه آماده باش هست.
در رابطه با دکتر انگادی، ایشون یکی از برجسته ترین اعضای هیات علمی دانشگاه مک گیل کانادا هستن که من به مدت یکسال با ایشون از نزدیک، ارتباط و همکاری علمی داشتم.
روحیه همکاری بسیار بالا دارند در عین متواضع بودن بسیار جدی هستن و در مباحث علمی بسیار پیگیر و سرمایه گذار نیز هستن.
ایشون به دعوت من قرار هست به ایران تشریف بیارن و سعی بر این بوده تا تقریبا همان تجربه خوبی که من با ایشون داشتم را هم سایر علاقه مندان نیز از نزدیک حس کنند. چه بسا این که مسیرهای راحت تری برای سایر عزیزان نیز فراهم گردد تا بتوانند تجربه های این چنینی داشته باشند. البته من در نظر دارم امکان صحبت عزیزانی که قادر هستند با زبان انگلیسی یا فرانسه مکالمه کنند به صورت مستقیم با خود ایشان، مهیا شود.
در رابطه با زمینه فعالیت ایشون، فرآوری مواد غذایی به روش های مختلف چه اعم از حرارتی یا غیر حرارتی، فرآوری غلات، مدل سازی، بسته بندی و برخی موارد دیگر هست. من خودم فرایند سرخ کردن را با ایشون بررسی کردم. کارهای بسیار خوبی هم انجام دادیم. حتی یک سخنرانی هم در دانشگاه مانی توبا، کانادا داشتم که بخشی از فایل همایش را در آینده بازگذاری خواهم کرد.
البته نکته ایی که می توانم به طور قطع عنوان کنم این که هر کار علمی یا پژوهشی که به خوبی برای شخص سرمایه گذار ارایه شود و نکات مبهمی را در برنداشته باشد بدون در نظر گرفتن این که سرمایه گذار در این زمینه تخصص داشته باشد یا خیر، را می تواند تشویق به تامین بودجه کار ارایه شده، بکند. اگر شما ایده ای دارید که پروپوزال قوی برای آن هم تهیه کرده اید امید زیادی به گرفتن پذیرش از سوی ایشان خواهد بود. ادامه کار را هم می توان به طورمستقیم با اایشان یا از طریق من نماینده، امکان سنجی نمود.
اگر موردی هست که نیاز هست بیشتر توضیح دهم در خدمت هستم.

سپاس از توجه کامل شما
موفق باشید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.